FAQ’s

Moja seria o Traficarze cieszy się dużą popularnością dlatego dzisiaj postanowiłam napisać kolejny post w tym temacie. Od poprzednich wpisów dostałam od Was wiele pytań w związku z rezerwacją i używaniem samochodu zatem dzisiaj odpowiem na część z nich. Zapraszam do lektury.

Problemy ze skanowaniem kodu QR

Faktycznie może okazać się, że występują problemy podczas skanowania kodu QR. Osobiście zdarzyło mi się, że samochód nie chciał się otworzyć dlatego wiem co jest problemem i jak go rozwiązać. Kiedy dotarłam do zarezerwowanego Traficara, skanowanie kodu okazało się problemowe. Zadzwoniłam na infolinię i konsultantka poradziła mi bym użyła latarki. Miała rację. Było zbyt ciemno w związku z czym aplikacja miała problem z prawidłowym skanowaniem. Pamiętajcie, że skanowanie kodu z bocznej, przedniej szyby powinno odbywać się kiedy kod jest dobrze oświetlony, nie jest brudny, pomazany itp., podobnie jak obiektyw aparatu w smartfonie. Z kolei wieczorami polecam użyć latarkę.

Zablokowane konto

Jeżeli zdarzy Wam się sytuacja w której na koncie będziecie mieli zbyt mało środków do zapłaty za przejazd Traficarem, Wasze konto zostanie zablokowane. Oczywiście są to kwestie bezpieczeństwa. W takiej sytuacji należy bezwłocznie skontaktować się z infolinią Traficara, naturalnie po uprzednim doładowaniu konta. Zajmie Wam to góra kilka minut.

Kluczyk

Pamiętajcie, że samochód nie zostanie zamknięty, a Wy nie zakończycie wynajmu dopóki nie przyczepicie kluczyka (karty) do magnesu w schowku.

Jeżeli macie więcej pytań, piszcie. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć :).

Źródło zdjęć: google.com

Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.